dissabte, 11 d’abril del 2015

Funcionament

Per a poder fe ús del material d’ajuda guiat s’han de seguir les instruccions següents, està programat d’una manera concreta, que en cas que no es segueixi és molt provable que no funcioni. El motiu és perquè al final qui faci ús del material hagi de fer menys feina, garantit.
  • Clica on diu “Preguntes per a planificar” i respon l’enquesta.
  • Envia l’enquesta.
  • Tanca la finestra de l’enquesta.
  • Clica on diu “respostes de les preguntes”
  • Ves a “Fitxer” --> “Baixar com a”--> “Microsoft Excel (.xlsx)”
  • Ves a la carpeta de descarregues i copiar l’arxiu a l’Escriptori (Molt important: Copiar a l’Escriptori i no canviar el nom de l’arxiu).
  • Tanca el document Excel d’internet.
  • Clica “Word per acabar d’editar”
  • Baixa el document
  • Tanca el document Word d’internet.
  • Ves a la carpeta de descarregues i obrir el document Word.
  • Habilita l’edició. Dir sí.
  • Per a que al final no surtin altres documents que no siguin el teu, ves a “Correspondència” del menú principal del Word.
  • Ves a “Editar llista de destinataris”
  • Clica en el TIC/VISTO que hi ha al costat d' “Origen de les dades” (Desapareixeran tot el TIC/VISTO)
  • Ves a l’últim destinatari (Segurament seràs tu a menys que algú més estigui utilitzant el bloc al mateix temps, llavors seràs dels últims, busca’t) i fes-li la marca del TIC/VISTO clicant en el quadradet.
  • Ves a “Correspondència” --> “Finalitzar i combinar” --> Editar documents individuals...” --> Tots --> Sí.
  • El document que apareixerà és un recull de les respostes que has donat en l’enquesta llest per començar a editar.
  • Guarda’l (on vulguis) abans de començar a treballar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada